.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد محمد جواد لاریجانی از تنش میان اصولگرایان
امروز هیچ چیزی به اندازه این که اصولگرایان به سر و گردن و یکدیگر بزنند دشمن ما را خوشحال نمی‌کند .البته من حامی آن خط و آن خط نیستم بلکه معتقدم باید پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم و از آن منحرف نشویم.
انتقاد محمد جواد لاریجانی از تنش میان اصولگرایان

محمد جواد لاریجانی امروز در کنگره جامعه اسلامی مهندسین سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه مطالب زیر را مطرح کرد:

* انسان بی بصیرت هر گونه پز روشنفکری داشته باشد نمی‌تواند مستقل بوده و استقلال داشته باشد.
* در دوران فتنه اخیر به سراغ یکی از دوستانم رفته و به وی گفتم که شما بهتر است زبان خوبتان را از نیام بیرون بکشید و از حق دفاع کنید؛ چرا که امروز شما باید حق و باطل را بشناسید، اما او به من گفت که "مگر خبر از سایت‌ها ندارید ". من متاسف شدم که این دوست ما استقلال خود را به اینترنت خلاصه کرده بود.
* حق مداری در تراز عقلانیت اسلامی است چرا که رسول اسلام(ص) فقط یک کتاب برای مسلمانان نیاورده است بلکه رسول ما رسول حق است و همه چیز آن حق است و ما باید رسول خود را بر اساس حق مداری بشناسیم.
* همه انسان‌ها در مقابل انسان‌های دیگر حق و حقوقی دارند و انسان‌ها در مقابل خدا نیز حقی دارند اما نباید فراموش کرد که بالاترین‌ها حق ها، حق ولایت است.
* فتنه تنها بخش منفی ندارد بلکه سوی مثبت نیز دارد چرا که فتنه میدان امتحان است.
* برخی ‌در دوران فتنه حقوق ولایت را نادیده گرفتند و در دامن فتنه گرفتار شدند.
* فتنه سال گذشته آنقدر سنگین و خطرناک بود که اگر رهنمودها و روشنگری‌های سید جلیل القدری چون حضرت آیت اله خامنه‌ای نبود بسیاری در این فتنه می‌لغزیدند اما وجود مقام معظم رهبری به ما کمک کرد تا در فتنه‌ لغزش نکنیم.
* فتنه سال گذشته به لحاظ استفاده نیروها قابل مقایسه با یک جنگ نبود بلکه فتنه اخیر به مراتب بالاتر از یک جنگ بود. به طوری که فتنه اخیر عظیم بود که برخی از بزرگان نظام متوجه نشدند اما مقام معظم رهبری توانست در مقابل فتنه بایستد و آن را نکام بگذارد.
* رئیس اوقاف پیشین مراکش بعد از جریانات لبنان مقاله‌ای نوشت و اعلام کرد که من شیعه نیستم و با شیعیان نیز ارتباط خوبی ندارم اما باور دارم که شیعیان یک سر و گردن از دیگران جلوتر هستند آنها انتخابات باشکوه و علمای بزرگواری دارند.
* زمانی که آنها آقای احمدی نژاد را در قاهره محبوب می‌بینند هیچ راهی جز این ندارند که بگویند شیعیان یک سر و گردن از ما جلوتر هستند اما می‌خواهم بگویم وای بر روشنفکران ما که حرف روشنفکران غربی را نشخوار می‌کنند.
* ولایت مداری یعنی اینکه یعنی اگر ولی فقیه لازم دید، همه باید فریاد بزنیم و آنجا که مصلحت نبیند همه باید سکوت کنیم و این معنای واقعی ولایت است.
* امروز هیچ چیزی به اندازه این که اصولگرایان به سر و گردن و یکدیگر بزنند دشمن ما را خوشحال نمی‌کند .البته من حامی آن خط و آن خط نیستم بلکه معتقدم باید پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم و از آن منحرف نشویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.